Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо gt2256v на 1.9 jtd 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Турбо gt2256v на 1.9 jtd 16v

    Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?

  • #2
    Първоначално публикувано от radibiserow Покажи съобщение
    Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?
    Какъв надув може да понесе мотора ти е по-важният въпрос

    Comment


    • #3
      Мотора ще носи, ама съединителя?

      Comment


      • #4
        Съединителя ще носи месец два, ама спирачките? Защото тая кола, нали трябва да спира. Защо до сега не съм видял въпрос, Какво да променя по спирачната система?

        Comment


        • #5
          Ще спира тя.
          Както е спирала преди, така ще спира и сега.
          От едно турбо няма да стане 3 тона. Нито пък ще почне да се движи с 320км/ч
          156 2.0TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от radibiserow Покажи съобщение
            Здравейте колеги, какви коне могат да се извадят с такава турбина на 1.9 jtd 140hp? Какво друго е нужно да смени и преправи и какъв надув може да понесе въпросното турбо?
            С кадърен мапер можеш да извадиш спокойно над 200 коня, и кулерче и генерациика иска. Съединител и спирачки ако са читави си държат.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              За да не отварям нова тема, какъв е максималния безопасни лимит на стоковото турбо на 1.9 JTDM 140 и съединител? Гледам че повечето чипове не са повече от 170 коня. Има ли смисъл от кулер/генерация/алуминиви тръби и силикови пътища при това положение?

              Comment


              • #8
                1.45 е при мен. Ако ти е познат мапера не се увличайте с нафтата, защото моята с много гориво започна да пренадува във най-високите, но вървежа беше един път за това и се интересувам от по-голямо тирбо сега

                Comment


                • #9
                  1.9/115 я карам на 2 бара с 2256,ама имам и челен кулер , генерация , подсилени турбо пътища,по-голям мап сензор и датчик на рейл,по-голяма помпа
                  147/1.9 Жив Турбо Дявол(jtd) /115+

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от C-e-c-o Покажи съобщение
                    За да не отварям нова тема, какъв е максималния безопасни лимит на стоковото турбо на 1.9 JTDM 140 и съединител? Гледам че повечето чипове не са повече от 170 коня. Има ли смисъл от кулер/генерация/алуминиви тръби и силикови пътища при това положение?

                    180-185 коня става без проблеми.

                    Със стоковото турбо и съединител, само разкарани катализатори и затапен ЕГР.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Има ли разлика в турбините на 2.4 136/140/150/175 коня?

                      Comment


                      • #12
                        136 коня е с механично управление на турбото.
                        Другите ги управлява компютъра, дали има разликата в перките някой друг да каже.

                        Comment


                        • #13
                          Нека по-запознатите да кажат 1.9 140 с ремапа кое е по-добре за втората стъпка?
                          1. Кулер и пътища
                          2. По-голяма студена част на турбото
                          3. Генерация
                          4... вие предложете?

                          Идеята е примерно ремапа + още 500лв за подобрения.
                          Now: 156 2.5 V6 24V
                          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                            180-185 коня става без проблеми.

                            Със стоковото турбо и съединител, само разкарани катализатори и затапен ЕГР.
                            При мен мисля, че са два катализатора - единия след турбината, а другия беше преди гърнето, втория е разкаран. И другия ли трябва да разкарам? 1.9 JTDM 2003 имат ли вихрови клапи също така?

                            Comment


                            • #15
                              Вихрови клапи имат след 2005-2006 , цф4 моторите по 150 и 170 коня. Те са JTDm.

                              Teя по 140 и 150 преди 2005 нямат вихрови клапи, цф3 са и се водят JTD M-jet.

                              Разликата е в налягането на рейла и броя впръсквания на такт.
                              Цф4 моторите се ремапват до повече коне.

                              А катализатора в даунпайпа е хубаво да се махне, щото държи много жега на турбото.
                              Сменя се с нещо такова - http://www.extreme-tuning.bg/bg/prod...lfa-SAAB-decat
                              156 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X